Mi történik az első hívás után?
Szerencsés esetben sikerült elérni a célod és minimum rendelkezel egy e-mail címmel. Ezt követően kiküldésre kerül a céges bemutatkozó levél. Ezzel kapcsolatban el kell fogadni: nem érdekel senkit. Pedig az értékesítők nagy része az ezt követő után követésre gondol és arra, hogy itt a nagy lehetőség. Amiben van is valami, de nem kell nagyon reménykedni.
A bemutatkozó e-mailek gondja, hogy nem nyitják meg, ha megnyitják, akkor meg nem olvassák el. A fogadó félnek számos más dolga van és a lehető legkevesebbet szeretne olyan dolgokkal foglalkozni, amik nem érdeklik vagy nem érintik. Ezt el kell fogadni és ha elfogadtuk, akkor már egy nagyon fontos következtetést le is tudunk vonni, mégpedig azt, hogy mit kell tennünk a telefonhívás után.
Mit, hogyan és mikor! Gondold végig! Vajon rájössz magadtól?
Egyszerű a képlet. Telefonálj tudatosan!
- tudd kit hívsz fel (ki ő és mivel foglalkozik)
- mivel foglalkozik a cége
- milyen életkorú
- hol él, hol lakik stb.
Ezek után, ha úgy döntesz, küldj neki "személyesebb" levelet, célzott tartalommal. Az is biztos, hogy mindenki nem lehet az ügyfeled! A legkönnyebb, ha specializálódsz egy területre.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.