Sok "salesguru" közt elvész a lényeg...

Értékesítő leszek!

2015/05/05. - írta: BlackTriple

Igen, valóban egy döntésen múlik! Azonban nem elég egy hirtelen fellángolás, mert, akkor gyorsan eladó leszel egy boltban és lehet, hogy nem ez volt a célod.

Nem tudom, hogy van-e olyan ember, akiben ez a döntés születik meg: Értékesítő leszek! Még nem találkoztam ilyennel. Annak idején nem gondoltam, hogy ez lesz az egyik "utam". Jelenleg egy milliárdos forgalommal működő cég vezérigazgatója vagyok és közgazdász. Ha vissza gondolok az elmúlt 10-15 évre nem tudom eldönteni melyik volt az a pillanat, amikor felismertem, hogy az értékesítés területén is lehet valaki jó szakember. A baj csak ott kezdődik, hogy nincs "értékesítő egyetem" ahol mindent a fejedbe sulykolnak és elég tudást kapsz ahhoz, hogy elindulj. Viszont valahogy mindenki elindul!

Számos lehetőség van. Nem is akarom felsorolni, inkább csak pár észrevételt tennék azzal kapcsolatban, hogy lehetsz jó értékesítő. Hogyan léphetsz tovább?

1. Nyitottnak kell lenni az új dolgokra.

2. Meg kell ismerni a piacod sajátosságait.

3. Ismerned kell a versenytársakat (termékeiket, szolgáltatásaikat). Tudnod kell milyen a minimum elvárt szolgáltatás, amit nyújtanod kell és mindig teljesítsd túl.

4. Ismerned kell azokat az eszközöket, amelyek segíthetik a munkádat.

5. Folyamatosan változnod, változtatnod kell.

6. Képezned kell magad, minden téren!

Sorba veszünk mindent és meglátod mi miért fontos.

Címkék: értékesítő
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eladhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr507431348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása