Sok "salesguru" közt elvész a lényeg...

Mire jó a Facebook? Használjuk vagy inkább ne?

2015/06/10. - írta: BlackTriple

Egyre többen teszik fel a kérdést, hogy vajon érdemes-e céges facebook oldalt üzemeltetni. Ami biztos, hogy kihagyni hiba!

Az elmúlt években sok cég arra építette a bevételi forrását, hogy más cégeknek építette fel a facebook profilját, posztokat tett ki és folyamatosan gondozta azt. Szép számmal akadnak ma is ilyen vállalkozások. Érdekes módon van akinek bejön, de van, aki nagyot csalódik magas költségekbe veri magát, de semmi eredménye nem lesz. 

Mire használjuk:

  • folyamatos kapcsolattartás az ügyfeleinkkel
  • interaktív termék bemutatók
  • nyereményjátékok 
  • rövid hírek a világból, amelyek hatással lehetnek a cégünkre, termékünkre
  • termékeink, szolgáltatásaink bemutatása használat közben
  • bemutatni mire ad megoldást a cégünk
  • rövid "interjúk" a vásárlóinkkal, vélemények bemutatása
  • mutassuk meg, hogyan kezeljük a panaszt, reklamációt
  • tegyünk fel képeket cégünk életéről
  • tegyünk fel kérdéseket, szavazásokat

Sok dolog lehet, amit röviden érdekesen lehet tálalni. A kedvelések sem fognak elmaradni. 

Mit ne tegyünk:

  • ne posztoljuk mindig ugyanazt a tartalmat
  • csak azért ne posztoljunk, hogy legyen kint valami
  • az idézetekkel nagyon óvatosan bánjunk, mert már mindenkinek a könyökén jön ki
  • céges blogba ne keverjünk más oldalról vett vicces, humoros képeket, szólásokat, mert nagyon komolytalannak hatnak
  • tartózkodjunk a hosszú posztoktól, hosszú szakmai anyagoktól
  • a steril termék fotóktól

Érdemes végig gondolni, hogy mit szeretnénk elérni. Lehet sok like az oldalon, de ez nem jelenti azt, hogy a forgalmunk növekedni fog. Használjuk ezt a csatornát brand építésre, reklámozásra, kommunikációra a fiatalabb korosztállyal is, de ne ettől várjuk a megváltást! Véleményem szerint lehet nagyon jól használni a facebookot, de nem minden szolgáltatás és termék tehető vele sikeressé.  

Tipp: készíthetünk külön facebook oldalt a termékeink számára is. Ahol a termék „beszél” hozzám. Bemutatkozik a szolgáltatás. Pl.: A víz nélküli autómosó vagyok. Most elmondom, hogy is üzemelek, miért is jó ha én tisztítom az autódat. Milyen autókat szoktam tisztítani. stb. Egy ilyen oldalon folyamatosan futtatható nyereményjáték ahol egy teljes autókozmetikát lehet nyerni. Szeretni fogják.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eladhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr267531664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása