Sok "salesguru" közt elvész a lényeg...

Hírlevél

2015/06/01. - írta: BlackTriple

Te is kapsz? Sokat? Elolvasod? 

Sokan használnak a mai napig hírleveleket. Nekem is jön naponta vagy 15-20 darab. Általában olvasatlanul törlöm, mert nincs rá időm vagy nem érdekel a téma és lusta vagyok leiratkozni. Az esetek nagy többségében a mi levelünkkel is ez történik. De, akkor miért van rá szükség? Használjuk-e egyáltalán? Hogy használjuk?

Miért van rá szükség? Használjuk? IGEN

  • a feliratkozó abban a pillanatban érdeklődik a téma iránt és bízik benne, hogy későbbiekben is hasznos infókat kap majd
  • a levelek erősítik a bizalmat bármilyen hihetetlen még olvasatlanul is. A feliratkozó érzékeli, hogy valakik dolgoznak valahol, és megpróbálják őt kiszolgálni, a cég létezik!
  • néha valóban beletalálsz az infóval és lehet vásárlás a végén
  • folyamatosan építheted az adatbázisodat

Hogy (NE) használd:

  • Védd a feliratkozóidat! Ne add el az adatbázisod másoknak!
  • Ne használd az adatbázisod arra, hogy kiküldesz mindenféle ajánlatot, mert ezzel visszaélsz a feliratkozó bizalmával (pl.: feliratkozók egy szállásokkal foglalkozó oldalra és befektetési tanácsokról kapok hírlevelet). Megteheted ezt is, de a hírlevélben elhelyezett link és egy felhívás, "más partner tartalma következik", sokkal elegánsabb megoldás.
  • Szólítsd nevén a feliratkozót
  • Küldj, olyan tartalmakat, amelyek valóban érdeklik (több munka, mert sokszor 4-5 különböző tartalmat kell írnod, de megéri)
  • Néha ajándékozd meg, sorsolj, adj nyereményt
  • Egyre kevesebben hiszik el a hihetetlen akciókat :) inkább az értékeid különböztessenek meg
  • Folyamatosan kövesd nyomon, mi az, ami jobban tetszett, mik az új trendek. Egyre népszerűbbek a videó üzenetek, miért nem használod?

 

Sok cég elköveti azt a hibát, hogy vagyonokat költ a hírlevél megjelenésére, de a tartalom már nem olyan fontos. Fontos a tartalom! Próbáld ki!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eladhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr957508498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása