Te is kapsz? Sokat? Elolvasod?
Sokan használnak a mai napig hírleveleket. Nekem is jön naponta vagy 15-20 darab. Általában olvasatlanul törlöm, mert nincs rá időm vagy nem érdekel a téma és lusta vagyok leiratkozni. Az esetek nagy többségében a mi levelünkkel is ez történik. De, akkor miért van rá szükség? Használjuk-e egyáltalán? Hogy használjuk?
Miért van rá szükség? Használjuk? IGEN
- a feliratkozó abban a pillanatban érdeklődik a téma iránt és bízik benne, hogy későbbiekben is hasznos infókat kap majd
- a levelek erősítik a bizalmat bármilyen hihetetlen még olvasatlanul is. A feliratkozó érzékeli, hogy valakik dolgoznak valahol, és megpróbálják őt kiszolgálni, a cég létezik!
- néha valóban beletalálsz az infóval és lehet vásárlás a végén
- folyamatosan építheted az adatbázisodat
Hogy (NE) használd:
- Védd a feliratkozóidat! Ne add el az adatbázisod másoknak!
- Ne használd az adatbázisod arra, hogy kiküldesz mindenféle ajánlatot, mert ezzel visszaélsz a feliratkozó bizalmával (pl.: feliratkozók egy szállásokkal foglalkozó oldalra és befektetési tanácsokról kapok hírlevelet). Megteheted ezt is, de a hírlevélben elhelyezett link és egy felhívás, "más partner tartalma következik", sokkal elegánsabb megoldás.
- Szólítsd nevén a feliratkozót
- Küldj, olyan tartalmakat, amelyek valóban érdeklik (több munka, mert sokszor 4-5 különböző tartalmat kell írnod, de megéri)
- Néha ajándékozd meg, sorsolj, adj nyereményt
- Egyre kevesebben hiszik el a hihetetlen akciókat :) inkább az értékeid különböztessenek meg
- Folyamatosan kövesd nyomon, mi az, ami jobban tetszett, mik az új trendek. Egyre népszerűbbek a videó üzenetek, miért nem használod?
Sok cég elköveti azt a hibát, hogy vagyonokat költ a hírlevél megjelenésére, de a tartalom már nem olyan fontos. Fontos a tartalom! Próbáld ki!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.