Telefonálsz, és az célod, hogy elérd a cégvezetőt. Az első komoly akadály lehet a "titkárnő", akit inkább hívnék személyi asszisztensnek, mert nem csak az a feladatuk, hogy felvegyék a telefont és feljegyezzék az üzeneteket. Ennél jóval összetettebb feladatot végeznek. Nekünk elég, annyit elfogadni, hogyha nem nyered el a rokonszenvét nagyon nehéz dolgod lesz!
Mit csinálj?
- Minden esetben törekedj arra, hogy megfelelő információval lásd el.
- Kezeld egyenrangú félként.
- Mondj el neki mindent, amit egyébként a főnökének is elmondanál és kérd ki a segítségét.
- Beszélj vele őszintén!
- Kérdezd meg, van e rá esély, hogy bekapcsoljon. Nincs? Mi ennek az oka?
- Tisztázd vele, hogy küldhetsz-e levelet és a cím, amit megad azt ki nézi? Ő? Segít továbbítani a főnöknek?
- Hívd fel rá a figyelmét, hogy ő is olvassa el amit küldesz, mert esetleg őt is érdekelheti (vagy a családban valakit)
- Esetleg a véleményét is kikérheted az átküldött anyagról!
A lényeg, hogy tekintsd segítő embernek és semmiféleképpen ne leküzdendő akadálynak
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.