Sok "salesguru" közt elvész a lényeg...

A titkárnő inkább legyen a barátod!

2015/05/26. - írta: BlackTriple

Telefonálsz, és az célod, hogy elérd a cégvezetőt. Az első komoly akadály lehet a "titkárnő", akit inkább hívnék személyi asszisztensnek, mert nem csak az a feladatuk, hogy felvegyék a telefont és feljegyezzék az üzeneteket. Ennél jóval összetettebb feladatot végeznek. Nekünk elég, annyit elfogadni, hogyha nem nyered el a rokonszenvét nagyon nehéz dolgod lesz!

Mit csinálj?

  • Minden esetben törekedj arra, hogy megfelelő információval lásd el.
  • Kezeld egyenrangú félként.
  • Mondj el neki mindent, amit egyébként a főnökének is elmondanál és kérd ki a segítségét.
  • Beszélj vele őszintén!
  • Kérdezd meg, van e rá esély, hogy bekapcsoljon. Nincs? Mi ennek az oka?
  • Tisztázd vele, hogy küldhetsz-e levelet és a cím, amit megad azt ki nézi? Ő? Segít továbbítani a főnöknek?
  • Hívd fel rá a figyelmét, hogy ő is olvassa el amit küldesz, mert esetleg őt is érdekelheti (vagy a családban valakit)
  • Esetleg a véleményét is kikérheted az átküldött anyagról!

A lényeg, hogy tekintsd segítő embernek és semmiféleképpen ne leküzdendő akadálynak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eladhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr37492498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása