Eszembe jutott valamit, amit gyorsan megosztok veletek. Talán hasznát veszitek.
A cégvezetői oldalról jelentkezem: A minap volt nálam egy kedves ismerősöm. Először felhívott, hogy mi újság majd jelezte, szeretne velem találkozni, mert egy új munkahelyen van és lát lehetőséget az együttműködésre. Ilyen esetben nem szoktam elutasítani a találkozót, mert nyitott vagyok és érdekelnek az új dolgok, lehetőségek.
A találkozó rendben is volt és teljes mértékben pozitív élményekkel zárult. Az ajánlat, amit elhozott nagyon tetszett és tetszik most is! Egy gond van csak...
Az ajánlatot mindenféleképpen egyeztetnem kell az üzlettársammal, akit lassan egy hete nem tudok elérni, mert folyamatosan dolgozik, amikor pedig ő hív, akkor én vagyok elfoglalva. Szóval az élet most úgy hozza, hogy emiatt tolódik egy döntés és ami fontos egy visszajelzés az ismerősömnek.
Mit jelent ez az értékesítői oldalról? Adott egy termék, megvolt a találkozó, pozitív visszajelzés van mindkét fél részéről, de nem tudnak előre haladni. Az értékesítő azt hiszi, hogy csak ugratják, nem foglalkoznak vele stb.
HIBA azt hinni, hogy nem lehet olyan dolog az életben, ami lassítja az üzleti döntések meghozatalát. Ráadásul nagyon apró dolgok gördíthetnek gyakran leküzdhetetlennek látszó akadályokat. Ezért azt javaslom, hogy minden esetben fogadd el azt, amit a partner mond. Nyilván megindokolja, hogy miért nem haladtok előre. Mert sokkal jobb elfogadni és tudomásul venni, mint folyamatosan azon rágódni, hogy mi nem történik...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.