Sok "salesguru" közt elvész a lényeg...

Milyen hosszú legyen a blogbejegyzésed?

2015/06/08. - írta: BlackTriple

Az elmúlt években elterjedt egy gondolat – saját tapasztalatom szerint a marketing cégek esetében -, hogy az emberek nem szeretnek olvasni és ezért nincs értelme hosszabb cikkeket, irományokat megjeleníteni. Ezt a gondolatot még alá is támasszak jól hangzó fogalmakkal, mint pl.: felgyorsult élet, egyre kevesebb idő, gyors információáramlás stb. Azt tudni kell, hogy a fentebb említett gondolatot még senki nem támasztotta alá. Szerintem így egyszerűbb az élete mindenkinek, hiszen ha rövid tartalmakat oszt meg, akkor senkinek nem kell a drága idejét tartalomra szentelni. Vajon így van?

Ha egy anyag kellően dinamikus, érdekes, akkor elolvassák. Az esetek többségében nem véletlenül akadunk rá egy blogra, hanem célirányosan keresünk. Amikor a felhasználónak problématudata van, akkor szeretne választ kapni a kérdésére. Vajon minek örül jobban? Ha két mondatban mondanak neki valami frappánsat vagy részletesebben leírják a probléma megoldását és esetleg tanul is valamit az olvasó?

Aki szakmai blogot ír az igenis tegyen ki magáért! Magyarázza el részletesen, hogy mit miért gondol. Egy termékeket forgalmazó cég részletesen bemutathatja a termékeit. Ezzel megkönnyíti a választást.

A QuickSpourt elemezte, hogy a blogbejegyzéseik hogyan szerepeltek a közösségi médiában. A vizsgálat egyértelműen kimutatta, hogy a hosszabb bejegyzéseket jelentősen többen osztották meg. Látszik, hogy a felhasználók is a szakmailag hitelesebb, megosztásra méltóbbnak találják a hosszabb anyagokat.

Érdemes azt is figyelembe venni, hogy a keresőrobotok a hosszabb anyagok vizsgálatával több időt töltenek el, így jobb helyezést érhetünk el a keresőben. Azt ugye tudjuk, hogyha a felhasználó szeret valamit, akkor a Google is jobban szereti J.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eladhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr927525988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása