Számodra nagyon fontos az a munka, amit végzel. Jó esetben mindent megteszel a cég sikeréért. Máshogy nem is lehet. Hitelesen, meggyőzően képviselni egy érdeket csak akkor tudsz, ha hiszel abban, amit csinálsz. A legváratlanabb, legnehezebb esetekben sem inogsz meg, mert pontosan tudod mit és kiket képviselsz.
DE,
akit felhívsz sok esetben szintén el van foglalva a saját dolgával és ugyanúgy gondolkozik a saját munkájáról. Miért vált ki sokszor ellenszenvet a hívásod?
- nem várt esemény a hívott fél életében
- nincs igénye arra, hogy beszéljen bárkivel is
- nem kell a szolgáltatásod
- kizökkented egy gondolatmenetből
- rossz időpontban hívtad
- megy az értékes idő
- stb.
Számtalan okot fel lehet sorolni, hogy miért nem lesznek veled kedvesek a telefonban és miért nem érsz célt azonnal. A lényeg, hogy ne add fel! Mindenkinek vannak jobb és rosszabb napjai.
Ha belegondoltok sok esetben a vadászok úgy vadásznak, hogy csalétket helyeznek ki. Olyat, amit szeret a kiszemelt vad. Leülnek és várják, hogy munkájuk meghozza gyümölcsét. Valamikor megjelennek a vadak és a vadász kedvére válogathat, melyiket szeretné elejteni. Nekünk is ezt kell tenni. Nem vaktában lövöldözni, hanem kitenni a csalit. Legyen ez egy jó blog, szakmai hírlevelek, FB posztok, PR cikkek, nyereményjátékok stb. Így könnyebb elkerülni a sokszor felesleges időrabló "nemszeretlek" hívásokat.
Igen, komolyabb előkészületet, ráfordítást és szakmai ismeretet igényel, de biztosabb a megtérülése.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.