Vajon egy sikeres telefonos megkeresés esetén mit vár el tőled a másik fél?
Egy bemutatkozó levelet?
Gondold csak végig. Jó esetben elérted a célszemélyt és sikerült vele egy jót beszélgetned. Bemutatkoztál, meghallgatta, hogy mivel foglalkozik a céged és érdeklődő is volt. Az esetek nagy részében ennek örül minden értékesítő és a beszélgetés végén elmondja a delikvensnek, hogy küld egy levelet és elkéri az e-mail címét.
Na bumm! Előrébb vagy? Nem! Elküldöd azt a levelet, aminek a tartalmát már nagyrészt elmondtad telefonba. Ráadásul amikor a napi levelezésben én is meglátok egy ilyen bemutatkozó levelet ahogy van átugrom vagy törlöm. Akkor mit is kell tenned?
Szerintem egyszerű a dolgod. Mivel ez őszinteség és az idő két nagyon értékes dolog ezért ezeket használd fel. Kérdezz!
- Mivel ilyen jól elbeszélgettetek van esély az üzletkötésre?
- Mi legyen a következő lépés? Add át a lehetőséget! Döntsön az ügyfél. Ezzel időt takarítasz meg neki és magadnak is.
- Milyen terület érdekelné részletesebben? Mert küldhetsz egy link válogatást.
Pozitív válasz esetén - ok, tovább lépés. Negatív válasz esetén sincs veszve minden! Mond meg, hogy a blogodon vagy az FB oldaladon a témával kapcsolatban olvasgathat (persze feltétel, h legyen ilyen csatornád és valóban szakmai legyen :)). Ha éppen futtattok nyereményjátékot, ajánld fel, hogy regisztrálod és értesíted, ha nyer. Sorsolás után mindenféleképpen hívd fel!
Mi van, akkor ha nem volt annyira barátságos a beszélgetés? Innen folytatjuk :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.