Sok "salesguru" közt elvész a lényeg...

Telefonos értékesítés II.

2015/05/11. - írta: BlackTriple

Telefonálsz, vezeted az ügyfél nyilvántartást, kifogásokat kezelsz stb. Az egész nap szépen beosztva, de a várt eredmények nem hozzák azt, amit igazán szeretnél. Mi lehet az oka?

Évekkel ezelőtt állítólag könnyebb volt, mint manapság, de ezt csak azok mondják, akik megragadtak egy szinten és azt nem képesek túllépni. Gondoljuk csak végig mi történt az évek alatt.

Sokan dolgoztak telefonos listákból, adták el, adták át egymásnak a listákat. Sokan szépen el is voltak azzal, hogy egyik cégtől mentek a másikhoz ugyanazzal az ügyfél listával. Ügyfél oldalról nézve előbb-utóbb "kifárad" az ügyfél. Változik a világ, már máshonnan szerzi be az információt (pénzügyi szolgáltatások értékesítése), mást tart hitelesnek, mert időközben tudatosabb lett. Mivel a telefonos értékesítők nagy többségének azt mondják, hogy keress cégvezetőket így őket próbálják meg elérni. Csakhogy az elmúlt években a cégvezetők jelentős része kezdett el foglalkozni értékesítéssel, marketinggel és pontosan tudják mi a telefonhívás célja. Nem kell nekik a "púder" most azért telefonálok, mert csak egy levelet szeretnék önnek küldeni. Vagy más elterelő szövegű tartalom.

Szerintem az egyenes, rövid, őszinte hívásokkal gyorsabban lehet haladni. Ki vagy, honnan és mi a célod. Nem kell mellébeszélni, mert csak a másik fél idejét rabolod. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eladhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr337449484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása