Sok "salesguru" közt elvész a lényeg...

Értékesítés vagy eladás?

2015/04/28. - írta: BlackTriple

Tehetséges cégvezető vagyok? Jó vezető vagyok?

Tehetséges értékesítési vezető vagyok? Jó értékesítési vezető vagyok?

Tehetséges értékesítő vagyok? Jó értékesítő vagyok?

Egy cég, három pozíció, hasonló problémák, gondok. A hazai vállalkozások nagy része küszködik az értékesítés területén. Nem értik mi a probléma.

- Hogyan lehetne felpörgetni a termékek eladását? Milyen esélyek nyíltak a gazdasági válságot követően?  Profitálhatok a válság hatásaiból? (már meglévő vállalkozás)

- Mit kell tennem, hogy elfogadjanak, hogy elinduljak? A vevők bizalmát könnyű elnyerni, megtartani? Elég egy tehetséges értékesítőt felvennem? (induló vállalkozás)

- Mennyire megbízható a szolgáltatás, amit képviselek? A termék valóban azt tudja, amit elmondok a vevőnek? (bárhol egy értékesítő)

Számos kérdés, kétely felmerül akkor, amikor szeretnénk jól csinálni a dolgunkat. Mindegy, hogy milyen szinten és pozícióban dolgozik valaki, ha valamit ad a munkájára felteszi ezeket a kérdéseket (és még számos kérdést). Ilyen és hasonló kérdésekre keresem a választ és elmondom tapasztalataimat.

Tartson velem, változtassunk az emberek hozzáállásán!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eladhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr707405356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása